AiSy's BuRfDaY

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, September 24, 2010

Again, again and again


Dah lame aku x mengarut kat cni...nak kate busy tak sgt cume mood nk menulis tu malas…cume brsmangat melayri blog kekangwan n orng lain2 je..sonok bce life org lain. So hr ni mood keje krng n mood nk mengarut lebey so baik aku ulis (bak kate aisy..) la kejap..leh amik mood skit..huhu.
Pejam celik pejam celik dh smnggu lebih dh beraye…rser bru smlm stat pose, bngun sahur n g keje lbih awl dr biase. Tp hr ni kene bngun awl lg tuk g keje same cam blan pose cume beza nye hr ni bkn bulan pose. Makne nye dh hbs blan pose n dh hbis cuti raye. Again..again and again..keje lg spt bese!! Sgt buhsan dan leh jd stress…jgn jd giler sbb keje sudah…huhu. Apekn daya kter kene bekerje tuk cri secarik rezeki tuk tampung hdup ni kn…untk makan same cam org lain mkn, tuk miliki ape yg org lain boleh dpt..maka kene la aku bekerje. Redha la dan bersyukur la dgn ape yg ade cume kdng2 raser ia satu tekanan plak. Smnggu lebey cuti n hbskn mase ngan femli rser seronok yg amatttt…tak terkate rser nye…tp msuk je opis tak tau nk ckp cemane lg. Rser dipendam2 cam buah nangka busuk je..nape nangka?? Nape bkn buah lain?? Huhu..tak tahu la itu je yg trfkir. Ape yg kene buat skrg?? Cari keje?? Of course dh cri tp dlm bidang oil gas di jb sgt la ssah payah…kilang?? Yessshhh aku juge try..tp kate org belum rezeki..rezeki ku masih di jgc..takpela lidia dn kwn2 yg lain kite same2 la bersabor lg..
Tuk release kn sdkit tensi dln pale ni bek aku layan wajah2 si debob ku...

Aisy yg x penah buhsan bermain car n bobo nye






No comments:

Post a Comment