AiSy's BuRfDaY

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 15, 2011

~Bagaholic~



I’m coming with new topic. Huhu bajet best sgt topic baru ni kan. Lame sgt2 tak menjenguk ruangan blog nie...ruangan blog ni dibiarkn kosong-sunyi. Sebab yg paling jelas adelah kerna semestinye malas..dan tiade mood..kesibukan pun turut mnjdi penghalang tapi bak kate pepatah “ Nak seribu daya taknak seribu dalih” kan. Maka hanye mmbelek blog2 kengkawan shje..itu pun smnggu hanye bbrpe kali je. Tapi skang mood dtng kembali..kerna ape? Kerna buhsan di opis dgn work load yg agak kureng maka sempat la aku menaip bait2 prkataan untk tak dibiarkn ruangn ni sunyi-sepi begitu saje. Dah mcm brbunge2 plak ayatnye.

Tapi mood kali nie lain sket untk dibicarekn drpd biase..biase hanye berkisar ttg development anak kn tp kali ini pule lebey pd keperluan ibu..ooohh keperluan ke or hawa nafsu ibu nie??. Hikhik..ibu dah ‘mula’ dah tu nak mengarut kan. Nape ntah pearasaan ibu ngan handbag nie spti tdak dipisahkan. Rser mcm dah jdi Bagaholic gtu..oohh noo..tak mo tak mo. Aku suke beno la search psal designer handbag and blog yg jual designer handbag esp my fav blog “Shopping With Ayu” . All the items are from UK so the price is quite cheaper compare klo beli kat Mesia n aku penah mmbeli bbrpe item from this blog so aku mmg percaye this blog.

Okey brkisar ttg hawa nafsu aku plak..aku ni mmg minaaattt sgt2 ler ngan one of designer handbag iaitu Coach. Wpun ade yg mengatekn Coach nie the cheapest of designer handbag compare to other brand iaitu LV, Gucci etc tp ati aku ttap satu. Sblm nie tade la meroyan tahap kronik sgt coz dah dpt ler memiliki 1 Coach handbag nie tpi skang disbbkn krang penjagaan yg rapi oleh ku maka handbag tu trdpat ler ksan2 kotoran yg tdak diundang..almaklum la handbag tu sekaligus mnjdi “mommy handbag” so pasti la de tu sume kan. Dan disbbkn itu ler aku kembali meroyan ngan handbag skang..so ape lgi stiap hri aku pasti mmbelek ruangan alam maya handbag nie. Tak boley handle je rser truja sgt tp..oohh noo pls jgn mmbazir lidia!! Maka dgn itu aku hanye dpat melayan antre gambo2 di bwh jer. Layaaannnn!!







No comments:

Post a Comment